Persoane interesate

miercuri, 7 septembrie 2011

noapte cu vulturi austrieci și șoapte

copiii priveau sfinții cu capetele aplecate își fixau
bine ghilotina căutând puncte vulnerabile pe un
cer fără de nori treceau vulturi austrieci ducând în
ciocurile puternice câte un stârv . l-om împărți .
la noapte se pare luna se va umple cu urlete și pustiire să
legi bine poarta să nu lași copiii să mai iasă. viermii
rod în hoit se face frig apoi se face iaaarăși noapte
. daaaaaaaaaaaaaaa. o noapte cruntă ca la începuturi nu
poți să-mi zici că nu ți-am spus:
religia, dragule, de mult s-a transformat într-o mașină de
aplecat capete pe ghilotină, dar, ia aminte, să
nu le spui. ți-o vrea și ție capul.
dormi că e târziu mâine se-ntorc din nou cocorii
să-nfingă sulițe de mucava în coaste, în multe, multe coaste... dar până or veni ,
tu trebuie să dormi...ascuns pe muchie de șoapte .

4 comentarii:

Stefan S. spunea...

admir faptul ca faceti parte din noua generatie...eu sunt mai demodat, din pacate. Cei ce creeaza literatura "picturala" merita intreaga stima a publicului.

Lumea din oglindă spunea...

multumesc de citire.v-am citit și eu și vă categorisesc în generatia mea...aveti postări pe blog demne de cinste.cu respect și drag

liviufinesse spunea...

Ce lucruri poti sa gasesti daca sapi . Foarte bine scris , imi rascolesc intrebari sub piele si imi place latura religiei pe care o formulati . Acum nu stau sa analizez to ,dar ..wow ,bine lucrat . Daca s-ar fi predat aiste lucruri pe la scoala , probabil ca Eminescu ar fi avut un loc special in cosul de gunoi .

Lumea din oglindă spunea...

Liviu, apreciez popasul tau, daaar pentru mine Eminescu e ,,temelia,, limbajului poetic